facebook

Aktualności

„Content is King”, a Queen? To Twoje media.

2014-05-18

Sformułowanie Bill'a Gates'a jak nigdy zyskuje dziś na popularności. Współcześni odbiorcy mają już dosyć nachalnych promocji produktów i nachodzenia ich ze wszystkich stron, kiedy np. próbują przeczytać artykuł. Co zrobić, by dotrzeć do własnego potencjalnego Klienta? To proste! Być obecnym w tym co czyta i zainteresować go danym tematem: tworzyć wartościowe blogi, tematyczne profile na Facebooku czy artykuły, w których jest to, co go interesuje. Cytując innego klasyka marketingu Seth'a Godin'a „Content marketing to jedyny marketing, który nam pozostał”.

 

content marketing, blogi, artykuły sponsorowane

NOWA odsłona Iguana Koncept, ta sama wysoka jakość!

2014-03-25

Z wielką przyjemnością przedstawiamy Wam nową wersję iguanakoncept.pl. Zupełnie odświeżona estetyka i bogatsza oferta to ukłon w stronę naszych stałych Zleceniodawców, ale też ogromne ułatwienie komunikacji z nowymi i potencjalnymi Partnerami - z dumą możemy stwierdzić, że jest ich coraz więcej. Zapraszamy do współpracy. Mamy nowe, nieograniczone możliwości!

Polacy nie "gęsi", a dziennikarze wciąż straszą "kaczkami"

2014-03-24

Są słowa, do których my dziennikarze tak bardzo się przyzwyczajamy. Bo dobrze brzmią, są chwytliwe, a jeszcze lepiej gdy są innowacyjne lub "odświeżone" i nie wszyscy do końca znają ich właściwe znaczenie. Publika to lubi. Językowe grzeszki wyłapują specjaliści i słusznie. Polski język, choć giętki i pojemny, powoli zaczyna ulewać... Polacy nie gęsi, ale w stosunku do "kaczek" też nie są tolerancyjni. Przynajmniej coraz mniej.

źródło: wirtualnemedia.pl/Językowy przekaz medialny

Archiwum

Slogany




Slogany & hasła reklamowe
Slogany to słowa klucze niosące w sobie dużo treści, mimo minimalistycznej formy. Tworzymy chwytliwe hasła reklamowe oraz wymyślamy nazwy dla firm i produktów, dbając o to, by jak najlepiej oddawały charakter promowanego przedmiotu. Oferujemy również teksty do reklam, na ulotki oraz treści mailingów. Dopasowujemy je do Twoich celów i rodzajów kampanii: zarówno ATL, jak i BTL.